SCION ccX
2005.05.19. 15:19
SCION ccX
A Lexus után újabb dobásra készül a Toyota, hiszen ezúttal a fiatal vásárlókat szeretné megnyerni SCION névre keresztelt márkájával. Az autók premierje a New York-i Autószalonon történt, míg a piaci bevezetés 2003 júniusától kezdődik az Egyesült Államokban. Minden Toyota kereskedés árulhatja a SCION modelljeit, eltérő stílusú környezetben és saját dolgozókkal, ráadásul az Internetes autóvásárlás is lehetővé válik. A japán fiatalok számára tervezett dobozformájú bbX, és a Detroitban debütált, Corolla alapjaira épült ccX típusok mindegyikén alapfelszerelés lesz a légkondicionáló, elektromos ablakemelő és -tükörmozgatás, központi zár, sportülések, valamint hat hangszórós, CD-lejátszós Pioneer rádiómagnó, és az alapár így 18 ezer dollár környékén alakul. Míg a Corolla már 14 ezerért is kapható, a Toyota reményei szerint PT Cruiser és New Beetle környékére pozícionált árcédula az egyedi SCION modellek vásárlóinak is megfelel majd, hiszen 2005-re már évi 100 ezer eladással számolnak.
|